FAQ | Nejčastější dotazy

  • Jak postupovat, když chci svou objednávku stornovat? 

Napište na e-mail shop@caffa.cz. Objednávku stornujeme a peníze vám co nejdřív vrátíme na účet.

  • Chtěl/a bych objednávku reklamovat. Jak na to? 

Pokud bylo se zásilkou od nás něco špatně a chcete ji vrátit, vyplňte a zašlete nám formulář, nebo napište na shop@caffa.cz. Upozorňujeme, že už otevřené balíčky kávy bohužel reklamovat nelze.

  • Nastal problém při placení a platba neprošla. Co mám dělat? 

Napište na shop@caffa.cz. Pošleme vám fakturu s údaji pro převod z účtu. Jakmile nám peníze dorazí, objednávku vám obratem odešleme.

  • Nevím, jaká káva mi bude chutnat. Poradíte mi?

Určitě, moc rádi! Můžete si přečíst našeho průvodce výběrem. Případně napište na shop@caffa.cz a určitě spolu najdeme přesně váš šálek kávy. 

  • Něco mi tady na e-infou chybí, mám nápad, co byste mohli přidat do nabídky. Komu to mám říct?

Chybí vám v naší nabídce nějaký produkt? Nebo máte pro nás námět na zlepšení? Za všechny nápady budeme moc vděční! Dejte nám vědět na e-mail michal@caffa.cz.

  • Mám zájem o obchodní spolupráci. Komu se mám ozvat?

Chtěli byste kávu ze své pražírny vidět u nás na e-shopu? Nebo prodáváte kávové příslušenství, které člověk jen tak někde nenajde? S nabídkou obchodní spolupráce se obraťte na e-mail michal@caffa.cz. Těšíme se!