FAQ | Nejčastější dotazy
- Jak postupovat, když chci svou objednávku stornovat?
Napište na e-mail shop@caffa.cz. Objednávku stornujeme a peníze vám co nejdřív vrátíme na účet.
- Chtěl/a bych objednávku reklamovat. Jak na to?
Pokud bylo se zásilkou od nás něco špatně a chcete ji vrátit, vyplňte a zašlete nám formulář, nebo napište na shop@caffa.cz. Upozorňujeme, že už otevřené balíčky kávy bohužel reklamovat nelze.
- Nastal problém při placení a platba neprošla. Co mám dělat?
Napište na shop@caffa.cz. Pošleme vám fakturu s údaji pro převod z účtu. Jakmile nám peníze dorazí, objednávku vám obratem odešleme.
- Nevím, jaká káva mi bude chutnat. Poradíte mi?
Určitě, moc rádi! Můžete si přečíst našeho průvodce výběrem. Případně napište na shop@caffa.cz a určitě spolu najdeme přesně váš šálek kávy.
- Něco mi tady na e-infou chybí, mám nápad, co byste mohli přidat do nabídky. Komu to mám říct?
Chybí vám v naší nabídce nějaký produkt? Nebo máte pro nás námět na zlepšení? Za všechny nápady budeme moc vděční! Dejte nám vědět na e-mail michal@caffa.cz.
- Mám zájem o obchodní spolupráci. Komu se mám ozvat?
Chtěli byste kávu ze své pražírny vidět u nás na e-shopu? Nebo prodáváte kávové příslušenství, které člověk jen tak někde nenajde? S nabídkou obchodní spolupráce se obraťte na e-mail michal@caffa.cz. Těšíme se!